Re: home.pl - szantażowane

Autor: crazy bejbi <tego.adresu_at_nie.ma>
Data: Sun 08 Apr 2007 - 15:07:01 MET DST

futszaK napisał(a):

> jeśli zaś chodzi o MEN to pewnie wyszły po raz nie pierwszy i nie ostatni
> oszczędności jakie się robi na polskiej nauce.

Nie bardzo rozumiem (w zasadzie wcale) Twoją wypowiedź. Możesz
powiedzieć na jakiej podstawie sądzisz, że MEN zrobiło oszczędności na
stronie www i przez to ktoś na podstawie logów dostał dostęp do
zarzadzania ich stronÄ™ ?
Bo ja chyba nie wiem o czymÅ› o czym wiesz Ty ?
No chyba, że zawsze masz odpowiedź na wszystko mówiącą, że jak sobie nie
dali zarobić, to jest złe ?

> Efektów jest więcej - ponad milion młodych ludzi, z reguły po studiach
> pojechała za granice pracować,bo studia nie przygotowały ich do życie
> w polskich realiach gospodarczych.

co ma do tego strona MAN (dobra, zła, technicznie poprawna lub nie,
zrobiona oszczędnie lub nie)?

Wojtek