Re: home.pl - szanta縪wane

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Sat 07 Apr 2007 - 12:18:23 MET DST

On Sat, 07 Apr 2007 09:01:34 +0000, Samotnik wrote:

> Home ostatnio zwraca maile, kt贸re klasyfikuj膮 jako spam! W dobie robak贸w
> wstawiaj膮cych przypadkowe From: niewinnych ludzi... Brak s艂贸w po prostu.

z takim komunikatem:

Technical details of permanent failure:
PERM_FAILURE: SMTP Error (state 9): 550 you or your mail server sends spam
and is in our spamers database... ty lub twoj serwer pocztowy rozsyla spam
i znajduje sie w naszej bazie spamerow

co przypomina mniej wi臋cej komunikat jednego z operator贸w kom贸rkowych:
"numer jest nieprawid艂owy lub abonent jest niedost臋pny"

--
futszaK
0601061867