Re: Gminny internet

Autor: kulek <kulus13_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 01 Apr 2007 - 16:28:02 MET DST

Tomasz Paszkowski napisał(a):

> nie masz pojęcia o czym piszesz ;) Ani o portalu, reklamie a tym bardziej o
> IPTV. Wiesz przynajmniej jaki to jest rząd wielkości $$$ aby uruchomić IPTV
> + portal i sciągnąć do niego reklamodawców ? Popatrz na taką Interie i ile
> lat im zajęło dojście do momentu, w którym zaczeli być na +. A IPTV to
> zupełnie inna bajka ...

Pisałem o lokalnym portalu a nie o ogólnopolskim.
Portalu w którym mogą się reklamować lokalne firmy, dzięki "darmowemu"
internetowi na lokalnych rynkach wzrosła by liczba potencjalnych klientów.
Wielu ludzi, którzy nie korzystają z internetu mogło by zobaczyć co to
jest i z czasem przejść na płatną wersję itp.

Co do TV to miałem na myśli współpracę z większym dostawcą (jest taka
firma która chce odsprzedawać programy lokalnym ISP) i być niejako
pośrednikiem,. Tak samo z VOiP.
Możliwości bardzo dużo...
Tak dla jasności, sam jestem lokalnym ISP i darmowy Internet może u mnie
zagościć (wiem, że takie plany są), ale staram się szukać możliwości
zarobku na tym, a nie użalam się nad sobą.