Re: Gminny internet

Autor: Jan Werbinski <jw_usenet_2007_01_at_janwer.com>
Data: Sat 31 Mar 2007 - 20:41:59 MET DST

Nic nie będzie wycięte, bo kumaty user na bieżąco z technologią zrobi tak:
zaloguje się jednocześnie na kilkudziesięciu MAC żeby ominąć limity per
host,
użyje P2P na porcie 80, SSL, szyfrowanym itp,
dodatkowo uruchomi Hamachi, nei wiem czy też nie na porcie 80 lub 443.

A ja zanim zbankrutuję i pojadę obierać kartofle w UK, zrobię na serwerze w
Kinszasie stronę informującą o sposobie używania szyfrowanego P2P
omijającego zabezpieczenia, żeby 90% takich darmowych sieci się zatkało po
miesiącu. Być może ktoś zrobi program automatyzujący powyższe.

--
Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/