Re: Netia opinie

Autor: Marcin Kuczera <marcin_at_leon.usun-to.pl>
Data: Wed 28 Mar 2007 - 10:11:21 MET DST

> BTW. Jaką przepustowość przy dostępie ATM podają/sprzedają operatorzy (z
> reguły) - uwzględniając narzut nagłówków celek ATM? Z tego co widzę tepsa
> tak daje, ale AAL5 trzeba już przełknąć.

no wiesz, jak dla mnie do uczciwi dostawcy powinni określać przepustowość na
pozimie
payload w ATM, czyli z grubsza 13% dodać.
A jeżeli chodzi o AAL5, to to jest tylko trailer w ostatniej celce więc
zasadczniczo można pominąć.
Fakt, jest to 8 bajtów, ale ostatnia celka w całości, przy małych pakietach
jakieś znaczenie ma, ale przy
normalnym ruchu jest to praktycznie pomijalne.

Marcin