Re: Netia opinie

Autor: Grzegorz Janoszka <Grzegorz_at_S-P-A-M--N-I-E.Janoszka.pl>
Data: Tue 27 Mar 2007 - 23:32:00 MET DST

On Tue, 27 Mar 2007 16:09:59 +0200 I had a dream that Sied@r <siedar_bez_spamu@ds.lub.pl> wrote:
>Zastanawiamy sie (w zasadzie zdecydowalismy sie juz) nad zakupem
>dodatkowego lacza, akurat w budynku gdzie mamy wezel mamy rowniez
>mozliwosc podpiecia Netii (maja swiatelko - styk GE). Ofertke zlozyli
>calkiem fajna.
>Nie wiem tylko jak Netia sobie radzi z obsluga klientow ?
>Wolumen ok. 100-150Mb/s
>Miasto Lublin.

Netia sama sobie nie obsługuje sieci, ma firmę podwykonawczą na E od tego.
O ile się dodzwonisz i informacja trafi do podwykonawcy, to będzie OK,
problem możesz jedynie mieć z tym pierwszym. Choć jak zostaniesz
zakwalifikowany do grona kluczowych klientów, to będziesz miał inny
numer, który jest odbierany częściej niż numer dla zwykłych szaraczków.

Nie wiem jak Lublin, ale w innych miejscach Polski po prostu działa.
Z reguły problemy dotyczyły radiolinii itp, jak będziesz miał światełko,
to raczej nie powinno nic złego się dziać.

--
Grzegorz Janoszka