Netia i youtube.com

Autor: Arek <arek_at_bad.us>
Data: Tue 27 Mar 2007 - 00:46:45 MET DST

Czy u Państwa z youtube.com tnie się streaming na łączach Netii?
Mam w firmie symetryczne łącze "prowajderskie" 50Mbps, spokojnie
wyciągam na nim całe 5MB/s i 1.5MB/s po ftp z ftp.tpnet.pl w jednej
sesji, ale w/w youtube działa już kiepsko, nie za rewelacyjne czasy mam
też na www.speedtest.net - przeważnie coś ok 100ms mało kiedy 50ms
(przepływności natomiast są ok), ping do onetu to coś koło 10ms, wp.pl
to juĹź 30-40ms.

Nie chce dzwonić na partyline netii, bo tam Panowie z obsługi
technicznej zabijają smiechem za przyjmowanie zgłoszeń o awariach typu
opóźnienia 30-60ms do onetu Pana, który je przyjmuje. :D

Pozdrawiam
Arek