Brak spamu - dziwy, czy jest wytłumaczenie?

Autor: Tomasz <kromek_at_mm.pl>
Data: Mon 26 Mar 2007 - 17:33:56 MET DST

Witam wszystkich,
od jakiegoś czasu (2-3 miesiące) na moją skrzynkę pocztową, którą
używałem do publikacji i którą spisałem na straty, bo przychodziło na
nią do kilkudzisięciu maili-spamów dziennie, nagle przestał przychodzić
spam. Nie jest to związane z włączeniem jakichś filtrów po stronie
dostawcy internetu (sprawdziłem). Po prostu dużo mniej tego przychodzi,
najwyżej kilka listów tygodniowo :)

Nie, żebym się tym faktem martwił, ale z ciekawości chciałbym się
dowiedzieć, czy to przypadek, czy może są jakieś powody, dla których
przestałem dostawać kuszące propozycja nabycia leków na potencję, czy
powiększenia tego i owego...

pozdrawiam serdecznie

Tomasz