Re: Netia - śląsk - leży

Autor: Verox <antispam_verox_at_bijspamera.veroxsystems.com>
Data: Mon 26 Mar 2007 - 13:18:31 MET DST

On Mon, 26 Mar 2007 09:09:32 +0200, Kluska napisał:

> Czy Ci sie grupa nie pomylila z p.i.k ?

Mało celny strzał - nie jestem w żaden sposób związany z Netią żeby wysyłać
komunikaty na p.i.k, to raz a dwa - są polipowcy co uważają, że pad drugiego
co do wielkości operatora na Śląsku (i niedziałająca partyline)
- największej aglomeracji w tym kraju - nie jest problemem polskiego internetu.
Oczywiście szanujemy ich.

--
begin 755 signature.exe
[tomek <at> kalety <dot> net]                               vy 73! de SP9UOB