Re: nowa oferta dialogu od 1 marca

Autor: wer <bofh_at_nano.pl>
Data: Fri 16 Mar 2007 - 13:52:28 MET

Radosław HORODNICZY wrote:
> Użytkownik "Przemysław Gubernat"
> <repcio@WYKASUJ-To.r3pc10.pl.na.newsach> napisał w wiadomości

> To juz takie cuda sprzedaja ?

Tiaaa, to nie sprzedaja lacza Internetowego tylko lacze do www. SSH,
IRC, Skype, gg, jakies aplikacje w javie na wlasnych portach, newsy to
tylko czesc z uslug, z ktorych mozna korzystac nie korzystajac z www tak
naprawde. Jesli to prawda, to kogos tam mocno powalilo. Chociaz wczoraj
slyszalem, ze neostrada to taka przegladarka stron (na ulicy facet babce
tlumaczyl).

wer

--
wer