Re: Podsłuchiwanie abonentów bez nakazu sądowego

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Wed 14 Mar 2007 - 15:45:21 MET

On Wed, 14 Mar 2007 11:48:56 +0100, Bartosz 'bart' Nowakowski wrote:

> Nowa policja zagościła w naszym państwie :/
> http://www.bankier.pl/wiadomosc/Od-dzis-wywiad-skarbowy-ma-uprawnienia-jak-ABW-1558795.html
>
> "Co wolno wywiadowi skarbowemu
> (...)
> ... Uzyskuje i przetwarza dane identyfikujące abonenta, zakończenia
> sieci lub urządzenia telekomunikacyjnego, między którymi wykonano
> połączenie, oraz dane dotyczące uzyskania lub próby uzyskania połączenia
> między określonymi urządzeniami telekomunikacyjnymi."

mniam, pojawiło się zapotrzebowanie na sprzedaż usług w stylu
"puszczamy cały ruch telefoniczny/internetowy od/do klienta via jakiś wolny
kraj" montując u niego urządzenie szyfrujące cały ruch i robiące za
jeden koniec tunelu (drugi w w/w wolnym kraju) a na fakturze wpisujemy
"usługi informatyczne" ? :P

--
futszaK
0601061867