Awaria Crowley Data Poland w Katowicach/Ruda Śląska

Autor: dzimi <krzysztof.taraszka_at_d2.com.pl>
Data: Sun 11 Mar 2007 - 09:19:12 MET

Witam,

wczoraj miała miejsce awaria Crowley Data Poland w węźle Katowickim.
Bynajmniej u Nas w Rudzie Śląskiej było to odczuwalne. Do BOA nie dało
się dodzwonić. Od 18 do 21 cały czas wisiałem na linii i cały czas
miałem komunikat: prosimy czekać, wszystkie linie są zajęte...

czy ktoś może potwierdzić ? Awaria trwała od 17:50 do ok 21:50. Bo
się tak zastanawiałem czy to problem w Katowicach (domniemam, że na
Jordana 25) czy na stacji bazowej w Rudzie Śląskiej (kopalniany szyb
Wanda)

--
dzimi