Re: lubman jak z jakoscia

Autor: <Sied_at_r>
Data: Tue 06 Mar 2007 - 17:49:16 MET

aaa napisał(a):
> czy warto brac lubmana, cennikowo bez tepsy juz od 10mbps jest 110zl/1mbps,
> a jak w praktyce z przepustowoscia i jaka u nich awaryjnosc?

Hum, w swoim szkielecie w Lublinie awarie mają raczej sporadycznie.
Chodzi stabilnie
Ale ostatnio ich głowny dostawca czytaj Pionier - miał trochę problemów.
Głównie po zmianie łacza zagranicznego z GTS (ipartners) na Telia. Było
trochę przerw. co można doczytać noc.pionier.gov.pl
Link 10G między LBN - PUŁAWY - W-WA też ostatnio kilka razy padał - i
wszystko szło przez Rzeszów - wówczas mało co chodzi bo nie działaja
peeringi - więc klienci zaczynaja dzwonić.

Maja backupy ale tylko te które oferuje Pionier.
W zasadzie jedynym minusem LUBMANu jest brak backupu łącz zaganicznych
bezpośrednio w LBN - tzn. własnych backupów a nie Pioniera.
Peeringi przy padzie łącza do Wawy przestaja działać. Z tego co
widziałem na ac-x.pl są wpięci w LBN do AC-X więc być może traktują to
jako backup do sieci w Polsce.

Ale to moje subiektywne odczucia

D.