[EOT] Re: lista polskich domen - przeszukiwanie

Autor: Waldemar Fraś <_at_>
Data: Sat 03 Mar 2007 - 23:59:38 MET

info@pka.pl pisze:

> nie rozumiem ? dlaczego sadzisz ze to spam ?

Witam, moze kolega dlatego uwaza, ze to spam gdyz jest to conajmniej NTG.

Mysle, ze ten watek mozna uznac za zakonczony, gdyz nie wniesie nic do
biezacych rzeczy do jakich stworzona jest ta grupa. ja ja lubie czytac,
bo fajnie wiedziec co sie dzieje w polskich sieciach i relacjach miedzy
poszczegolnymi dostawcami (zwlaszcza tymi wiekszymi).

--
pozdrawiam
Waldemar Fraś