[ot] - Chello BEZ LIMITÓW ! -

Autor: Sch <szumi_1WYTNIJTO_at_onet.eu>
Data: Fri 02 Mar 2007 - 12:23:22 MET

Potwierdziły się moje przypuszczenia !!!

Pisałem na forum (chello.one.pl), że jak Telekomuna / Telekompromitacja Polska
SA zniesie limity, to reszta firm będzie zmuszona też znieść !

W końcu znieśli&#8230;

Zdjęcie limitów to świetny krok UPC - szkoda że czekali z tym tak długo !

Przez tyle lat nas limitowali we wszystkim (nie tylko jeśli chodzi o
Internet), mieliśmy jak za Komuny "Internet na kartki" Wydawało się, że już
komuna odeszła na dobre, a tu dalej takie zagrywki. W Polsce mamy jedne z
najwyższych cen za Internet, a dodatkowo nas limitowali. Kuzyn z Norwegii się
ze mnie zawsze śmiał, jak ściągałem od niego dane przez. On miał łącze 32/8
MBIT za około 60 Euro bez limitów. A ja w tamtym czasie NEO 128/64 z limitem
za 15 Euro

Zniesienie limitów to kolejny sukces rządu PIS, który wywarł na UKE pewne
posunięcia. Dzięki UKE, Tepsa - wielki monopolista &#8211; zmuszona została zdjąć
limity (komuchy z SLD, PSL i PO o tym nie pomyślały jakoś wcześniej !
łapówki?), a za nią inne firmy. Jeszcze UKE dobierze się do tyłka
Telekomuchom za nieuczciwe praktyki (np. za zbyt wysokie ceny Internetu, za
drogi &#8222;koszt utrzymania linii&#8221;, itd.).

Ale cieszy już zniesienie limitów w UPC Chello ! To kolejny usługodawca (po
ASTER, DIALOG, NETIA, GTS, TPSA) który ma łącza BEZ LIMITÓW ! W najbliższych
latach na pewno czeka nas podwyższanie transferów i obniżanie cen &#8211; czyli
wreszcie &#8222;równanie do Unii&#8221;.

Warto przeczytać o zniesieniu limitów (w różnych sieciach):
http://tinyurl.com/34s94o
http://tinyurl.com/3dfp79
http://tinyurl.com/38fnup

Pozdrówka,