Re: Ktoś już ma Net24 na łączu TP? Bo czekam od stycznia...:/

Autor: kicurek <kicurekWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Thu 01 Mar 2007 - 22:10:38 MET

> Już nie. Dodzwoniłem się chyba w 20 minut, od kiedy Netia dała info na
> stronie (sprawdzanie postępu w realizacji usługi).

Tiaaaa...... To sprawdzanie jest REWELACYJNE:///////// Qfa... jak to w Polsce!
Otóż sprawdziłem przed chwilą i pisze mi, wklejam dokładnie co:

Twoje zamówienie zostało wysłane do TP
7 lutego 2007 r. Czas odpowiedzi TP SA wynosi 7 dni roboczych.
Spodziewany termin realizacji Twojego zamówienia to
18 lutego 2007 r. Po przekroczeniu tego terminu Netia rozpocznie eskalację
problemu w TP SA.

BAAAARDZO konkretna informacja, nie ma co!!!!!!!!!!!!!

Ale, ale... w ostatnich dniach miały miejsce 2 wydarzenia (choć net24 ciągle
nie mam):
1) Zadzwonił automat z Netii że "90% upust na abonament"
2) Przyszedł mail, że najpóźniej do 15.03 wszystkich podłączą na podstawie
jakiejś tam umowy z TePSą.
Zobaczymy...