Re: Port 135

Autor: Łukasz Poźniak <rox_lukas_at_wp.pl>
Data: Tue 27 Feb 2007 - 19:44:15 MET

Sasser, blaster itp. Próbują połączyć się z usługą RPC na Twoim komputerze.

Porty 135,137,139 i 445 są standardowo otwarte w Windowsach - służą między
innymi do "Udostepniania plików i drukarek" (SAMBA), usług nazw -
"Otoczenie sieciowe" itp. itd. Wyfiltrowanie ich firewallem na karcie lub
modemie łączącym z internetem jest zdecydowanie wskazane ;)