Re: Ktoś już ma Net24 nałączu TP? Bo czekam od stycznia...:/

Autor: Blaxgsm <blaxgsm_at_gmail.com>
Data: Sun 25 Feb 2007 - 18:56:11 MET

On 25 Lut, 16:26, "kicurek" <kicurekWYTNI...@op.pl> wrote:

> No ale kiedy Ci podłączyliNet24, od kiedy działa?

wydaje mi sie ze nikt nie ma podłączonej usługi net24 na lini tpsa..
jezeli tpsa i netia nie mają wspólnej umowy na wynajem linii..
chociaż.. może sie mylę

Marek jestem optymistą, po ostatnich bojach z tpsa np: w sprawie
opłaty za modem który oddalem po 20dniach a po 2 latach przysłali fvat
prostującą na kwote 199zł mam ich serdecznie dość..
Mam nadzieje ze bedzie leppiej :) <zart>

PS: A "Josek Romansky" - co twoja wiadomość wniosła do tematu ? bo
wydaje mi sie ze nic.. zapraszam na strone http://dziecineo.prv.pl/
poczytaj, zanim napiszesz następny post.