Re: Ktoś już ma Net24 na łączu TP? Bo czekam od stycznia...:/

Autor: <blaxgsm_at_gmail.com>
Data: Sun 25 Feb 2007 - 11:30:02 MET

On 25 Lut, 09:38, "loksim" <loksim4wons...@wonspampoczta.onet.pl>
wrote:

> ostatnio przeczniczka rasowa netii wziela na siebie CALA OGROMNA
> odpowiedzialnosc za ten stan rzeczy, wiec chyba nie zlosliwosc tepsy jest tu
> przyczyna
>
> loksim

Podpisalem umowe z netia osobiscie na Poleczki 13 ( przy torach
wyscigów konnych Warszawa) w dniu 19stycznia. dzis jest 25luty i nadal
nie mam internetu... mając juz dość dzwonienia na sexline tpsa 9393 i
netiahelp 801802803.
Zadzwonilem do biura komunikacji i po krótkiej rozmowie pani
poinformowala mnie ze tpsa z netią podpisaly umowe wstępną.. dlatego
netia zaczela podpisywac umowy ale.. po pewnym czasie jedna ze stron
zerwala umowe.. tak więc sprawa trafiła do sądu i wydaje mi sie ze
szybko nie bede użytkownikiem net24 a do neoszitu nie wrócę z
wiadomych dla każdnego powodów.
Pani powiedziala ze nie może mi więcej informacji udzielić... wg mnie
spokojnie mozna podpisać umowe na +- 2msc z jakas kawiarenka na dostęp
do neta chyba ze chce sie być odciętym od internetu

Narazie naszczęście mam możliwość kożystania z bezpłatnego wifi...
(przy okazji pozdrawiam wlasciciela accespointa BABISZ. nie uzywam
emule tylko www ;) )