Re: Działania UKE pogarszają konkurencyjność rynku

Autor: Marcin Kuczera <marcin_at_leon.usun-to.pl>
Data: Thu 22 Feb 2007 - 20:09:31 MET

> to jednak operatorski.

>Nie, gdyz nie porowadzona jest dzialalnosc typu ISP, wiec jednak
>hurtowy.

jesteś ISP, czyli Operatorem w znaczniu dostawcą Internetu w danym regionie.
W tym przypadku dostęp operatorski = hurtowy, gruba rura do odsprzedaży
dalej.

> Nie widze problemu - dogadujesz się z firm=3F (nie tp) na to, że bierzesz
> 50Mbit ci=3Fgle
> ale może Ci się zdażyć pad 2giego styku i wtedy będziesz potrzebował
> 100Mbit.
> Taki =3Fredni czas awarii i korzystania ze 100Mbit da się wyliczyć jako=3F
> statystycznie i przeliczyć na pieni=3Fdze.
> A wszelki nadmiar poza tę =3Fredni=3F też się da na pieni=3Fdze zamienić.

>Jesli sie da, to swietnie, a jesli nie, to co: "klapa"?

jeśli nie to nie będziesz miał idealnej usługi, jak padnie jedno łącze to
2gie się wypcha po sufit
i klienci nie dostaną ideału.
Ale ideały kosztują, niemało..

> nie wiem czy mi się podoba czy nie, poprostu uważam to za normalne.
> Choćby ze względu na technolgię i koszty podł=3Fczenia.

Oczywiscie, mozesz miec takie zdanie, ale czy jest prawidlowe?

no, to tutaj już się zaprezentowałeś... wybacz, eof

Marcin