Re: Działania UKE pogarszają konkurencyjność rynku

Autor: Jan Werbinski <jw_usenet_2007_01_at_janwer.com>
Data: Wed 21 Feb 2007 - 23:55:34 MET

Użytkownik "Tomasz Paszkowski" <ss7pro@gmail.com> napisał w wiadomości
news:eri181$q4c$1@atena.e-wro.net...

> 250 zł za 1Mb/s to dla ciebie dużo ?

650 zł za 1Mb to dla mnie dużo. Tyle płacę i nie mogę obniżyć. W moim
mieście nie ma nawet prawdziwego ATM, ale sklejona plastrem prowizorka
oparta na zbondowanych FR. Konkurencji brak, bo Dialog to nie konkurencja.

> bzdury gadasz. Internet operatorski nigdy nie był w polsce tak tani jak
> jest
> obecnie. Co jak co ale jak dla mnie te 250 zł za 1Mb/s to jest bardzo
> mało.

Twoja cena 250 to chyba obejmuje maks 15% obszaru Polski.

--
Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/