Problem z DSL

Autor: Yzedef <zxr.wyttnijtu_at_o2.pl>
Data: Wed 21 Feb 2007 - 22:54:10 MET

Witam
Nie wiem czy to dobra grupa do mojej sprawy, ale zobaczymy.. w koncu wydaje
mi sie to na awarie zewnetrzna.
W poniedzialek mialem podlacoznego dsela 2mb wszystko pieknie, tylko
zaobserwowalem ze strasznie lacze zaczelo rwac: objawy sa takie iz bez
zadnej systematycznosci rwie, testowalem pingujac rozne serwery z roznych
kompow np. serwer onetu, wp oraz jednoczesnie pingi lecialy na bramke tepsy
przez ktora wlazi router i jak najbardziej na bramke ping byl stabilny.. co
to moze byc ? problem ejst bardzo upierdliwy, przerwy niby sa krotkie do 20
sek. ale czestosc ichczasem jest co 2-3 min. a czasem godzinami jest spokoj,
siec stoi na ruterku typu bm-500 8 kompow.

reklamowac to do tepsy?
z gory dzieki
Michal