Re: Działania UKE pogarszają konkurencyjność rynku

Autor: Krzysztof Halasa <khc_at_pm.waw.pl>
Data: Wed 21 Feb 2007 - 20:42:02 MET

Tomasz Paszkowski <ss7pro@gmail.com> writes:

> 250 zł za 1Mb/s to dla ciebie dużo ?

Sporo w porownaniu z innymi miejscami (np. za granica), ale da sie
wytrzymac.

> Internet operatorski nigdy nie był w polsce tak tani jak jest
> obecnie.

No jasne, wyobrazasz sobie przeciwna sytuacje? Kiedys sieci LAN 10 Mbps
to byly te "szybkie", teraz 1 Gbps sa "umiarkowanie szybkie".

> Co jak co ale jak dla mnie te 250 zł za 1Mb/s to jest bardzo
> mało.

Sytuacja sie zmienia. Pamietaj ze to nie cena (az tak) spadla a glownie
szybkosc wzrosla - wciaz te pare tysiecy trzeba zaplacic.

--
Krzysztof Halasa