Re: ISP a KONKURENCYJNO- Przyszo kto zostanie- cennikowe przykady. PROBLEMY ISP z TPSA

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Mon 19 Feb 2007 - 11:29:43 MET

On Mon, 19 Feb 2007 10:02:16 +0100, zasiu wrote:

> I co Twoim zdaniem Tepsa powinna zrobiĂŚ? WymieniĂŚ pudÂła w caÂłym szkielecie
> na gigabitowe? Kto zapÂłaci za tÂą zmianĂŞ?
> MajÂą ATM i FR, to sprzedajÂą ATM i FR. Jak chcesz mieĂŚ na tym Ethernet, to
> konwertujesz. Proste.

ależ to w jakiej technologii jest szkielet to jest sprawa operatora, zaś
sposób dostawczania usługi powinien być jak najbardziej dogodny dla
klienta

gdybym ja wychodził z podobnego założenia to bym wojował ze swoimi
klientami o wirusy a za rozsyłanie śmieci po sieci bym blokował im dostep,
tyle że tak dziwnie się złożyło że przepływ pieniędzy jest od moich
klientów do mnie a nie odwrotnie, wiec staram się tak kreować swoje usługi
aby było to jak najbardziej dogodne DLA KLIENTÓW

--
futszaK
0601061867