Re: ISP a KONKURENCYJNO- Przyszo kto zostanie- cennikowe przykady. PROBLEMY ISP z TPSA

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Sun 18 Feb 2007 - 23:33:18 MET

On Sun, 18 Feb 2007 22:52:59 +0100, Krzysztof Halasa wrote:

> Akurat ATM i FR to nie sa zle technologie, latwo nadaja sie do
> wiekszej ilosci zastosowan niz Ethernet. Tyle ze sa drozsze.

Ciężarówka też nie jest złym samochodem, można nią przewieźć znacznie
więcej niż osobówką, tyle że jest droższa w eksploatacji a w pewnych
zastosowaniach zupełnie wystarcza maluchm zwłaszcza że w tym drugim
przypadku nie trzeba płacić dodatkowo podatku drogowego (opłata za port).

--
futszaK
0601061867