Re: ISP a KONKURENCYJNO携- Przysz硂犊 kto zostanie??- cennikowe przyk砤dy. PROBLEMY ISP z TPSA

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Sun 18 Feb 2007 - 22:12:50 MET

On Sun, 18 Feb 2007 14:39:35 +0100, Ernest-ISP wrote:

> Witam.
> Przegl膮daj膮c grupy dyskusyjne zauwa偶y艂em ze chyba ka偶dy ISP ma problemy z
> wyborem 艂膮cz (ATM/FR),

normalni dostawcy 艂膮cz dla sprzedawc贸w detalicznych nie robi膮 z tego
problemu, ko艅cz膮 艂acza ethernetem, jedynie fTP upar艂a si臋 na dziwne
technologie u艣wiadamiaj膮c swoich klient贸w kto tu rz膮dzi :(

> poziomem cen 艂膮cz operatorskich,

ka偶dy chce kupi膰 jak najtaniej i sprzeda膰 jak najdro偶ej :(

> konkurencyjno艣ci膮 do najwi臋kszych "moloch贸w" 艣wiadcz膮cych us艂ugi
> dost臋powe oraz z wszelakimi trudno艣ciami dotycz膮cymi budowy sieci
> (dzier偶awa studzienek od TP, s艂up贸w itd.)

te problemy jaki艣 czas temu zosta艂y rozwi膮zane poprzez budowanie w艂asnych
sieci bezprzewodowych z sieci膮 dost臋pow膮 w艂acznie :(

> Powinni艣my podj膮膰 wsp贸lne dzia艂ania min. spotkanie wszystkich ISP (np.
> Warszawa wraz z zaproszonym przedstawicielem UKE i UOKiK)

by艂o takie spotkanie w Poznaniu jaki艣 czas temu

> kt贸rzy chc膮
> konkurowa膰 na rynku -lokalnie z najwi臋kszymi operatorami chyba ze
> wszyscy chcemy podda膰 sie i zlikwidowa膰 dzia艂alno艣膰.

gdyby nie pazerno艣膰 obecnej fTP jak jeszcze by艂a TPS膭 to wielu dostawc贸w
by nie powsta艂o, teraz istniej膮 wi臋c raczej niewielu si臋 jest sk艂onna
podda膰

> Tu potrzebne sa
> decyzje kt贸re pomog膮 nam wszystkim.

g艂osowanie swoimi pieni臋dzmi na dostawc贸w "wyj艣cia w 艣wiat" kt贸rzy
rozumiej膮 potrzeby osiedl贸wek i innych urynanet贸w zamiast wy艂acznie
narzekania i kupowania 艂膮cza od fTP, kreowanie wsp贸lnych marek pod kt贸rymi
mo偶na by by艂o sprzedawa膰 swoje us艂ugi na obszarze wi臋kszym ni偶 jedna sie膰
przez wielu us艂ugodawc贸w

> Nie mo偶e by膰 to czcze gadanie
> zapale艅c贸w ze s艂omianym zapa艂em,ludzi kt贸rzy tylko narzekaj膮 lub
> dzia艂ania jednostek lecz wsp贸lne dzia艂ania zmierzaj膮ce do rozwi膮zania
> w/w problemu. UKE sama nie podejmie dzia艂a艅 na podstawie pisaniny na
> forach.

ja bym tam da艂 sobie spok贸j z liczeniem na urzedas贸w

nie dawniej jak 3 dni temu poszed艂em do Burmistrza 偶eby mi wyprodukowa艂 i
podpisa艂 pismo z kt贸rego by wynika艂o, zreszt膮 zgodnie z prawd膮, 偶e na
terenie gminy jest zapotrzebowanie na szerokopasmowy Internet. Ten mi
odm贸wi艂 stwierdzaj膮c 偶e takie pismo ju偶 dawno posz艂o do telekomunikacji i
telekomunikacja b臋dzie tam k艂ad艂a 艣wiat艂owody.

koniec ko艅c贸w musia艂em je藕dzi膰 po ludziach i podpisy zbiera膰

Je艣li chodzi o rzeczywisty stan to TPSA ma tam po艂o偶one 艣wiat艂owody od
2001 roku co nie przeszkadza w utrzymywaniu telefonicznej sieci dost臋powej
na radiodost臋pie 2.4GHz kt贸ry by艂 przestarza艂y ju偶 w czasie kiedy go
montowali...

--
futszaK
0601061867