Re: ISP a KONKURENCYJNOŚĆ- Przyszłość kto zostanie??- cennikowe przykłady. PROBLEMY ISP z TPSA

Autor: Grzegorz Janoszka <Grzegorz_at_S-P-A-M--N-I-E.Janoszka.pl>
Data: Sun 18 Feb 2007 - 15:20:49 MET

On 18 Feb 2007 14:39:35 +0100 I had a dream that Ernest-ISP <ernest_golaszewskiWYTNIJTO@op.pl> wrote:
>Dane które potrzebne do tego by podjąć działania i obniżyć ceny łącz dla SIP
>(mówię tu o łączach ATM oraz FR) to cennikowe przykłady łącz od operatorów
>które kupuję sie w Polsce jak również dane dotyczące cen tych usług w UE.

O ile dobrze zrozumiałem to niegramatyczne i nielogiczne zdanie, to
proponujesz powrót gospodarki centralnie sterowanej i komunizmu?

>Dla przykładu podam że łącza oferowane mi przez TP to (ceny brutto)
>oddział Białystok
>wolunen 10MB ATM - 5 tys zł
>20MB ATM - prawie 7 tys

No te 10MB to około 80 Mbps, za to 5000 zł, to naprawdę tania oferta.
Na co narzekasz? To chyba najtańsza oferta za takie łącze.

>ilu ISP na to stać ??
>Czy zostaną tylko te sieci które juz zbudowały zaplecze i nie odczówają takich
>zachwiań rynku, czy tylkko najwieksi TP, Dialog, Netia itd.

Już widzę Panią prezes UKE, jak dostaje do ręki pismo z takim "odczówaniem",
na pewno potraktuje je poważnie, jak dokument najwyższej wagi państwowej.

Reasumując: prokomunistyczna żenująca inicjatywa, którą przedstawia ktoś,
kto nie zna podstawowych jednostek dotyczących prędkości łącz oraz w każdym
zdaniu sadzi błąd ortograficzny lub gramatyczny, nie wspominając o masie
interpunkcyjnych. Rewelacyjna reprezentacja dla rynku małych ISP.

--
Grzegorz Janoszka