Re: Internet DSL i bu*del

Autor: Maciej Anczura <shog-usenet_at_kovenant.org>
Data: Fri 16 Feb 2007 - 10:39:09 MET

kulek wrote:

> moje SDI działało prawie rok od czasu wymówienia, a przestało działać bo
> założyłem w to miejsce DSL. po 3 miesiącach gdy już miałem ten DSL

Ta firma to jest jakiś megażart. Mi działał telefon chyba ponad dwa lata
zanim się zorientowali, że nie przysyłyją mi rachunków. Przysłali zbiorczy
za 12 miechów do tyłu; nawet nie dociekałem czy to dlatego, że mieli prawa
wystawić więcej po takim czasie, nie wiedzieli o pozostałym czy też wynikało
to z jakiegoś problemu `technicznego` z wystawieniem w samej firmie.

Mógłbym napisać ksiażkę o innych przygodach, np. o wystawianiu ekspertyzy dla
policji i prokuratury stwierdzającej ze 100% pewnościa, że spięcie innej linii
z moją to wynik moich działan i dokononego przeze mnie nielegalnego podpięcia
do sieci telekomunikacyjnej (AFAIK odbyło się bez żadnej wizji na miejscu),
podczas gdy tak naprawdę skrosowane nastąpiło na skutek omyłkowych działań
technika w węźle, do czego zresztą, już po umorzeniu sprawy, pośrednio przyznał
się inny pracownik.

--
I know you and Frank were planning to disconnect me,
and I'm afraid that's something I cannot allow to happen.