nowy FR w promocji , czy warto ??

Autor: Michal Sz <michal_at_fast-net.com.pl>
Data: Thu 15 Feb 2007 - 21:15:09 MET

Dostałem dziś maila z informacją iż kończy mi się promocja i musze
zadecydować.
Mam w tej chwili FR za 1290zł netto, jakoś dział w miarę OK.

Mam takie możliwości :

W związku z terminem wygaśnięcia zawartej umowy promocyjnej na FR proszę
o informację co dalej. Mamy 3 możliwości:
1) przedłużenie na czas nieokreślony
2) przejście na promocję start FR
3) rezygnacja z usługi

Ta usługa start FR jest tańsza niż miałem do tej pory tylko że SLA jest
gorsze lub nie ma jej wcale, nie sprawdzałem.
Pozostać przy cenie 1290 też mi się nie podoba w stosunku do cen NEO,DSL
itp.

Mam w związku z tym pytanie czy ktoś korzysta z promocji start FR,
czy jest to usługa gorsza niż FR wcześniejszy ?

Proszę o poradę musze dać odpowiedz.

Michał Sz.