Waldemar Fraś wrote:
> A ja jedyne co nie zapomne to zmienianie u nich czegokolwiek i
> zakladanie. Robia to tak jaby chcieli uprawiac sex z jezem...
>
> DSL4M zakladaja od listopada... i caly czas jest tuz tuz:d
>
Rozwiązanie tego problemu polskiego internetu jest akurat dziecinnie proste:
1) dzwonisz do biura pelnomocników zarządu do spraw interwencji
(225272711, 225272736)
2) robisz "zjebkę"
3) po maksymalnie tygodniu cieszysz się nowym DLS-em
Pomaga też wysyłanie e-maila na konto prezesa TPSA (hint:
imie.nazwisko@telekomunikacja.pl).
Oczywiście że on tego nie czyta ale konto jest monitorowane i nie
zdarzało mi się, żebym czekał dłużej niż 3 dni na telefon zwrotny.
Powodzenia
Piotrek
Received on Thu Feb 15 13:20:07 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 15 Feb 2007 - 13:40:02 MET