Re: [OT]Re: Internet DSL i bu*del

Autor: Piotrek <piotrek_at_pisz.na.berdyczow.info>
Data: Thu 15 Feb 2007 - 13:15:38 MET

Waldemar Fraś wrote:
> A ja jedyne co nie zapomne to zmienianie u nich czegokolwiek i
> zakladanie. Robia to tak jaby chcieli uprawiac sex z jezem...
>
> DSL4M zakladaja od listopada... i caly czas jest tuz tuz:d

Rozwiązanie tego problemu polskiego internetu jest akurat dziecinnie proste:
1) dzwonisz do biura pelnomocników zarządu do spraw interwencji
(225272711, 225272736)
2) robisz "zjebkę"
3) po maksymalnie tygodniu cieszysz się nowym DLS-em

Pomaga też wysyłanie e-maila na konto prezesa TPSA (hint:
imie.nazwisko@telekomunikacja.pl).

Oczywiście że on tego nie czyta ale konto jest monitorowane i nie
zdarzało mi się, żebym czekał dłużej niż 3 dni na telefon zwrotny.

Powodzenia

Piotrek