Re: Internet DSL i bu*del

Autor: Ravel <ravel3_at_o2.pl>
Data: Wed 14 Feb 2007 - 16:40:54 MET

Wam moze sie udalo. u mnie np byl taki przypadek, ze migrowalem z
DSL1Mb na DSL2Mb. przez 2mc rachunki przychodzily jak za DSL1Mb. ale
juz w 3mc po migracji dostalem rachunek na 800zl w tym prawie -400zl
korekty, czyli jednym slowem wyrownali sobie wszystko co do
grosika...
wczesniej posiadalem neo, nastepnie migrowalem na DSL, okazalo sie, ze
dostalem zepsuty modem, a ze siec musialem jakos utrzymac przy zyciu
wiec z ciekawosci podpialem modem na starych danych no i dzialalo
przez ok 7dni z predkoscia DSL, potem wszytsko z modemem zalatwili.
konto mailowe neostrady dzialalo jeszcze przez kilka mc. teraz nawet
nie mam starych danych neo, zeby spr czy to dziala...