Re: hyperion skupuje sieci

Autor: Marcin Kuczera <marcin_at_leon.usun-to.pl>
Data: Tue 13 Feb 2007 - 11:30:14 MET

> od jakiegoś czasu hyperion skupuje mniejsze firmy świadczące usługi
> internetowe w miastach na wschodzie, zachodzie południu i północy naszego
> pięknego i ciekawego kraju
> dostałem od nich propozycję wykupienie firmy, jednak warunki na których
> chcą
> to zrobić są lekko... korsarskie w moim mniemaniu
> ktoś z Was zna losy firm które skorzystały z "niebywałej" okazji i
> wyprzedały
> 51% lub więcej pakietów swojej firmy na rzecz hyperiona? jak wygląda ich
> świetlana rzeczywistość?

nijak,
wiesz, to jest firma z kapitałem JointVenture, im zależy poprostu na
zarabianiu pieniędzy
a nie na inwestowaniu. Wiele gadają o tym że zainwestują w siec itd.
Prawda jest taka, że zrobią tylko to co muszą czyli jeżeli gdzieś coś pada
to to zmodernizują,
jeżeli gdzieś brakuje łącza to kupią grubszą rure taniej bo kupują sporo w
skali całego kraju itd.

Za to jeżeli gówniany łańcuszek iluśdziesięciu switchy działa, to go nie
ruszą bo działa
i inwestować w coś lepszego nie będą.

Zwykłe jogurty dla których liczy się sprzedaż sprzedaż i jeszcze raz
sprzedaż, a reszta
to raczej gaszenie pożarów niż inwestycje.

p.s. - napisz mi na priv skąd jesteś to może jakieś żywe przykłady Ci podam.

Marcin