Re: UKE do TP SA: Internet dla firm musi być tańszy

Autor: Michal Sz <michal_at_fast-net.com.pl>
Data: Mon 12 Feb 2007 - 14:46:37 MET

Lee napisał(a):

> Wiesz, powyżej pewnej wielkości to sie już nieda sztukować sieci DSLami, ale
> małe sieci mające poniżej 200 userów, dla nich DSL to dobra pozycja.

Właśnie, ja to mam teraz problem przekroczyłem 250 osób i juz mnie DSL
denerwuje, mam FR, ale następnego nie opłaca mi się brać.
I teraz nie wiem, nie stać mnie jeszcze na ATM i nie wiem czy tylu
jeszcze zdobędę aby mógłbym dać moim ludziom lepszą usługę.
Dlatego jestem za tym aby UKE zwróciła uwagę na łącza dla lokalnych
ISP,czy aby nie są wygórowane w stosunku do łącz NEO itp.

Michał Sz.