Re: UKE do TP SA: Internet dla firm musi być tańszy

Autor: MM <spamtrap_at_amelek.gda.pl.invalid>
Data: Sun 11 Feb 2007 - 19:20:10 MET

Wemif <wemif@amsnet.pl> wrote:

> Szczegolow nie znam, ale TP mowi, ze nie ma juz znizki 30% wlasnie
> z powodu UKE. Maksymalna znizka na abonament to 20%. Podpisane wczesniej
> umowy na -30% zostaly.

Czy TP sama sobie nie przeczy (z pomocą Komisji Europejskiej) mówiąc,
że UKE nie ma prawa regulować szerokopasmowego dostępu do Internetu?

Trochę szkoda, że UKE nie zajął się sprawami Neo i DSL od razu, za
jednym zamachem - nie tylko oddzieleniem od usług telefonicznych, ale
też Bitstream Access (chcąc mieć upload >256k nadal nie mam wyboru -
tylko TP, bo innych dostawców ogranicza oferta ramowa oparta na Neo).

Marek