Re: UKE do TP SA: Internet dla firm musi być tańszy

Autor: Radoslaw HORODNICZY <radekh_removeIT_at_gmail.com>
Data: Sun 11 Feb 2007 - 12:15:05 MET

Użytkownik "Marcin 'Qrczak' Kowalczyk" <qrczak@knm.org.pl> napisał w wiadomości
news:1171190927.6180.1.camel@qrnik...
Dnia 11-02-2007, nie o godzinie 11:41 +0100, grindej napisał(a):

> http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,3909548.html
>
> No, to kolejna ciekawostka..
> Urynanety na DSL'ach zaczną kwitnąć, a UrynanetyPlus na łączach
> symetrycznych - niech dalej się użerają z cenami i kombinują, jak tu
> dorównać innym..

Tracę wiarę w sensowność działań UKE. Należy doprowadzić do tego, żeby
konkurencja miała warunki do rozwoju, a nie do tego, żeby TPSA oferowała
klientom ceny wymuszone przez regulatora.

Ja juz stracilem wiare jakis czas temu, ostatnio tepsie UKE zabronil tworzyc
umowy na lacza ATM ze znika 30% bo uznal to za dumping. ;/