Re: Nieprawda jakoby ..... Skończył się dobry fart

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Thu 08 Feb 2007 - 10:54:43 MET

On Thu, 08 Feb 2007 10:32:40 +0100, VoMi7 wrote:

> platforma inotelu w energisie 4,15/msc za abo z numerem,

lub doladowanie 10zl miesiecznie i numer gratis, jeszcze ponad godzina
miesiecznie gratis z tego wychodzi

> bramka
> 140zl/PAP2 170zl/SPA2102

przy marzy na poziomie 40zl zwraca sie po 4.5 miesiaca

> dodatkowo GTS Energis nie daje możliwości przenoszenia numerów telefonów
> do platformy wiec operatorzy lokalni, którzy korzystają z tego i
> sprzedają nie mogą wykonać ustawy i przenosić numerów.

a jaki problem zamieszac w papierkach tak aby rzeczywistym operatorem byl
inotel albo ktorys z jego wirtualnych tworow (np. ipfon) lub w ogole dac
klientowi wolny wybor wsrod uslugadawcow sprzedajacych VoIPa w necie ?

> VoIP sprzedawany przez GTS to ściema. Takie UPC tez pracuje na
> platformie Inotelu z GTSu a tam można przenosić numer. To jest podejście
> GTS do mniejszych operatorĂłw i nierĂłwne traktowanie !

szczegoly

> Ciekawe czy komukolwiek z wspaniałej firmy GTS Energis Sp. z o.o. jest
> wstyd ?

ciekawe czy ktokolwiek z w/w firmy utozsamia sie z nia, czy tez wszyscy
wylacznie kloca sie tam o kase...

--
futszaK
0601061867