Re: chello w Krakowie

Autor: Marcin Gontarz <(wytnijto)mrg_at_nowanet.pl>
Data: Wed 07 Feb 2007 - 02:37:00 MET

Użytkownik "Robert" <rk@kr.home.pl> napisał w wiadomości
news:60bb310ab6a92d639f855f6c7d5cf7ea@news.home.net.pl...
> zdaje sie, ze padlo na amen. czy tylko mnie?
> nawet BOK na 9480 sie nie odzywa.

Ostatnio im wysłałem przebiegi czasowe, wykresy smokepinga, staty utary
pakietów i pare innych z formie reklamacji.
To odpisali po 1,5 miesiąca że cyt. "materiały nie oddają w pełni problemu
zaistniałego w naszej sieci" hehehhe.
Kazali mi zrewidować poprawność działąnia łącza aktualnie .. tylko co z tego
że naprawili jak 2 dni go nie było ;-)
a przez 3 tygodnie nie było wyjścia za granicę.
Cwaniaki .. A e-tłumok zapewne wyłączyli ... bo po ostatnim padzie ich sieci
60% konsultantów zwątpiło w prawość swojej pracy
bo im kazano wciskać kit że to wina modemów albo kabla antenowego, a
właściwie to zima jest ... ;-) .. heheh
Sam sprzedaję sieć jako firma .. firmom i indywidualnym, kupuję kawał łącza
symetrycznego od 2 operatorów i takie dymanie w ucho abonenta
 jak w UPse ;-) w głowie mi się nie mieści. Niedaleko im już do TPessra ;-).
 Warto czasem potestować konkurencję, by znać swoją przewagę i nie wątpić w
sieci LAN z powodu tego medialnego bełkotu.

Marcin "MrG" Gontarz
mbx : mrg(at)nowanet.pl
gsm : 506 33 11 69 | gad : 3864459