Re: Zniesienie limitów przez TP w Neostradzie to IMHO krok w kierunku normalnos'ci !

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Mon 05 Feb 2007 - 09:37:40 MET

On Mon, 05 Feb 2007 09:20:09 +0100, VoMi7 wrote:

> dalej udawać konkurencje :P
> netia to jest firma, która jest nie poważna widać to jeszcze bardziej
> jak wykupiła Futuro... 2 niepoważna firmy cos do siebie przyciąga.

a najwiekszy lach to jest z wpuszczenia Netii w kalafiory o
nazwie "oplaty licencyjne za..."

najpierw bylo to prawo swiadczenia uslug telefonii stacjonarnej (gdzie
niedlugo potym kazdy mogl to robic bez oplat), potem pasmo 2.4GHz (jak
wyzej), a potem WiMax (ktory do rewelacji nie nalezy).

--
futszaK
0601061867