Re: Zniesienie limitów przez TP w Neostradzie to IMHO krok w kierunku normalnos'ci !

Autor: Maciej Bebenek <maciej_pmt_at_tpsa.waw.pl>
Data: Sun 04 Feb 2007 - 23:39:18 MET

Maksymilian Muller napisał(a):

> Moze inaczej :-) pomysl jako admin lub prezes TP jak sprawic konkurencji
> problemy? Bo przeciez taki klient netii nie bedzie dzwonil do TP i to
> netia bedzie beee bo cos kiepsko dziala, awaria.....i co taka netia moze
> zrobic ?

Dobre pytanie :-) Netia może wziąć ofertę ramową BSA i przeczytać punkt
3.3.2.2.e: "TP jest zobowiązana do wypłacenia kar umownych, gdy naruszy
postanowienia Umowy o Dostępie w następujących punktach:
e. przekroczony zostanie czas naprawy Łącza Abonenckiego, na którym
świadczona jest Usługa - 300 złotych za każdy dzień opóźnienia."

Ja bym tam sam psuł łącza co jakiś czas :-P

M.