Maksymilian Muller napisał(a):
> futszaK napisał(a):
>
>> a nie jest przypadkiem tak, ze BSA to PVC o gwarantowanych parametrach z
>> punktu styku do klientow ?
>
> Moze inaczej :-) pomysl jako admin lub prezes TP jak sprawic konkurencji
> problemy? Bo przeciez taki klient netii nie bedzie dzwonil do TP i to
> netia bedzie beee bo cos kiepsko dziala, awaria.....i co taka netia moze
> zrobic ?
Dobre pytanie :-) Netia może wziąć ofertę ramową BSA i przeczytać punkt
3.3.2.2.e: "TP jest zobowiązana do wypłacenia kar umownych, gdy naruszy
postanowienia Umowy o Dostępie w następujących punktach:
e. przekroczony zostanie czas naprawy Łącza Abonenckiego, na którym
świadczona jest Usługa - 300 złotych za każdy dzień opóźnienia."
Ja bym tam sam psuł łącza co jakiś czas :-P
M.
Received on Sun Feb 4 23:40:06 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 05 Feb 2007 - 00:40:01 MET