Re: Neo bez limitów

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Fri 02 Feb 2007 - 16:01:11 MET

On Fri, 02 Feb 2007 15:09:51 +0100, Mateo wrote:

> tak sobie tlumacz

ja sobie nie tlumacze, sam nie uzywam neo do swiadczenia uslug chociazby
z tego powodu ze mam jeszcze wuchte wolnego pasma na wykupionym DSLu, ale
wychodze z zalozenia ze koniec koncow prowadzenie jakiejkolwiek
dzialalnosci gospodarczej, z czego dzialalnosc providerska nie jest
wyjatkiem, ma przede wszystkim przynosic zyski, a klienci maja byc
ZADOWOLENI

cala reszta warunkow ma niejako drugorzedne znaczenie

--
futszaK
0601061867