Re: Neo bez limitów

Autor: glappo <glappo_at_ANTl.banita.MAlL.pl.SPAMEK>
Data: Thu 01 Feb 2007 - 21:45:07 MET

icek napisał(a):
> to może je poznam jutro :)

wezme jutro papierki (stary i nowy) przed oczeta i skrobne zeby babola
niepolepnic, ale mowa byla o predkosciach 15-30 mega z uczuleniem ze u
mnie praktycznie nie ma nikogo poza tp (bo do wezla exatela jest po
swiatle cudzym z 20 km) wiec ceny mocne trzymali
wiec sie prosze nie napalac ze w jakims 3miescie czy innym
"normalnym/konkurencyjnym" miescie ceny beda rowniez 2x (choc kto wie)

> <lol>

to moze z tego powodu zostala im tylko lojaka 2 latka a nie jakas dzika
4 latka ;-)

> ceny z BGP to jakies 54zł do kazdego MBita..

to mnie az smieszy jakby mozna bylo wziasc bgp do np. 2 mega a reszte
bez ;-)

> ceny za EVPN, czyli ATM zakonczony ethernetem, lojalka 2lata, instalacja jakies 2-3k

cos blizej w tej kwestii mozna bo mi twierdza tp-ludki ze atm na eth
prosto z tp sie nie da