Re: Neo bez limitów

Autor: icek <icafe_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 01 Feb 2007 - 20:52:12 MET

Radoslaw HORODNICZY napisał(a):
> Użytkownik "glappo" <glappo@ANTl.banita.MAlL.pl.SPAMEK> napisał w
> wiadomości news:epteic$cai$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Ceny spadly co do jesieni ? Mozesz cos wiecej,
> ile kasy za ile mb ?
tzn, cena to nadal nie jest gitara, jutro poznam nowe ceny (jak sie uda)
ale 10ka za 3,9k mozliwa
20tka koło 5,2
40-50 za 7k
ceny z BGP to jakies 54zł do kazdego MBita..
ceny za EVPN, czyli ATM zakonczony ethernetem, lojalka 2lata, instalacja
jakies 2-3k

ale licze ze cos sie zmieni - najgorszy ból to cena za BGP :(

--
pozdros
icek