Re: Neo bez limitów

Autor: glappo <glappo_at_ANTl.banita.MAlL.pl.SPAMEK>
Data: Thu 01 Feb 2007 - 20:17:12 MET

icek napisał(a):
> a ja zastanawiam sie, czy teraz TP
> obnizy ostro ceny ATMa swojego..
> Telia im sie zatyka co widać na low endowych neo..
> a tak, content mozna by miec w swojej sieci :)

no ja juz dostalem tydzien temu nowa oferte na tepsianego atm i ceny
poszly doslownie 2x w dol za 1 mega w porownaniu do jesieni oraz znikla
dzika lojaka na 3-4 lata a jest tylko czas nieokreslony i 2-latka (tyczy
web access czyli no bgp)
oferta tyczy miasteczka gdzie tylko jeszcze z bolem exatel moze dojsc po
   dzierzawionym swiatelku