Re: iPlus vel BlueC

Autor: Maciej Sypniewski <luziczek_at_gmail.com>
Data: Thu 01 Feb 2007 - 18:40:25 MET

On 19 Sty, 11:19, Mateusz Papiernik <m...@maticomp.net> wrote:
> Niestety, z obserwacji Era ma o wiele slabszy zasieg od plusa w
> mniejszych miejscowosciach :( W wielu miejscach, gdzie sam korzystam z
> bezprzewodowego internetu (bo innego nie ma), era nie ma zasiegu w ogole
> - nawet smsa nie idzie wyslac. Plus radzi sobie bez problemu. Z
> przypadkiem, ze Era mialaby zasieg a Plus nie sie jeszcze nie spotkalem.

Potwierdzam. Pracowałem w obsłudze medialnej pielgrzymki, a jak
wiadomo pielgrzymka podróżuje przez małe mieściny. Plus - zasięg
niemalże wszędzie, nawet w totalnych zakamarkach. Era - nawet w
niektórych na pozór dużych miastach szwankowała... Mimo całej mojej
sympatii do Ery w zakresie usług telekomunikacyjnych w dosłownym
znaczeniu, internet odpada.

Pozdrawiam,
MS