"wer" <bofh@nano.pl> wrote in message
news:ep9st2$1v8a$1@news2.ipartners.pl...
> Jeśli byś brał od klienta 40zł miesięcznie, a potem co miesiąc wydzwaniał
> załatwiając sprawy tego klienta 30 zł, to byś stwierdził szybko, że taki
> klient się nie opłaca. Są pewne granice, w których coś robisz dla klienta.
Jakies plaskie i malo biznesowe masz podejscie :-). Taki zadowolony klient
to powie innym klientom ze u Ciebie wszystko dziala, a jak nie dziala to on
dzwoni i juz Ty sie martwisz aby dzialalo. Bedzie chwali usluge i jak sie
pojawi w okolicy nowy ISP nawet tanszy to moze sie dwa razy zastanowi nad
przejsciem, bo u Ciebie ma jakosc uslug.
Daniel
Received on Thu Jan 25 10:45:06 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 25 Jan 2007 - 11:40:03 MET