Re: jaka przysz3o?a TKT ?

Autor: futszaK <futszak_at_post.pl>
Data: Sun 31 Dec 2006 - 21:40:19 MET

On Fri, 29 Dec 2006 10:07:23 +0100, Wlochaty wrote:

> ok 1,7 miliona uzytkownikow na ok 10 mln lini telefonicznych to IMHO wiecej
> niz bardzo dobry wynik.

na 40mln mieszkancow naszego kraju-raju to raptem 4 szkodnikow na 100
mieszkancow, dla porownania jedna z dwoch miejscowych kablowek ma 1.5 raza
wiecej czyli 6 szkodnikow na 100 mieszkancow

> TP w ciagu dwoch lat pozyskala poltora miliona uzytkownikow, moim
> zdaniem to sprzedaje sie bardzo dobrze i to mnie smuci...

przejmujesz sie magia liczb bezwzglednych, to ze sprzedalo sie 1.5mln
nerwozdrad jest spowodowane ogromnym zapotrzebowaniem na staly dostep do
Internetu wsrod klientow indywidualnych. inni dostawcy (kablowki,
urynanety) dzialajac tam gdzie fTP rowniez zbieraja swoje zniwo

--
futszaK
0601061867