Re: UKE a mali operatorzy...

Autor: futszaK <futszak_at_post.pl>
Data: Sat 30 Dec 2006 - 18:00:11 MET

On Sat, 30 Dec 2006 15:55:10 +0100, Mario wrote:

> ba, to muszę powiedzieć, że jesteś gość. Trochę nie podobała mi się
> Twoja "urynologia", ale teraz jest GIT.

alez wystarczy zapytac, nie uwazam zeby bylo jakas wielka tajemnica, albo
tymbardziej powodem do wstydu ze jestem wlascicielem skromnego urynantu
ktorego glownym zadaniem jest dostarczenie szerokopasmowego Internetu, a w
przyszlosci rowniez innych uslug, w miejsca o ktorych inni nie zamierzaja
nawet myslec bez wyciagania lapy po dotacje

Skoro klienci glosuja na moja siec swoimi pieniedzmi to widocznie jest
im potrzebne to co robie, a na brak klientow rowniez nie narzekam

a urynologia ? No coz, czasem warto popatrzec na rozne rzeczy z
przymrozeniem oka, przynajmiej jest wesolo

--
futszaK
0601061867