Re: UKE a mali operatorzy...

Autor: futszaK <futszak_at_post.pl>
Data: Fri 29 Dec 2006 - 21:04:49 MET

On Fri, 29 Dec 2006 20:30:25 +0100, Julius C. wrote:

> Laczna szybkosc strumienia danych od operatora
> do klientow przekracza gigabit [...] czego nie maja sieci
> urynaskretkowe

pierwsza czesc mojej wypowiedzi dotyczyla ogolnej przepustowosci sieci,
druga zas mozliwosci kontrolowania tego co abonenci wyprawiaja, zas
poprzez siec urynaskretkowa rozumiem siec skretkowa oparta na najtanszych,
niezarzadzalnych switch-ach

> wiesz co futrzak, pieprzysz (jak zwykle....?)
>
> to nie sÂłyszaÂłeÂś o gigabicie na skrĂŞtce?,

slyszalem i z definicji mozna tym przepuscic do gigabita, zas po sieci
kablowej przynajmiej 2 razy wiecej

> a widzia³es jak¹œ stacjê czo³ow¹?

i to nawet kilka, od urynakablowki typu 3 niemieckie kanaly wpuszczane w
AZART do jednej z wiekszych polskich kablowek

> ps. znowu w tpsa?

co masz na mysli ?