Re: jaka przyszłość TKT ?

Autor: Lee <lee23_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 23 Dec 2006 - 18:24:15 MET

> hmm
> http://itbiznes.pl/art23945.html
>
> dzisiaj takie coś przeczytałem...
>
> jednak coś się będzie dziać w nowym roku..

Najpierw matoły sprzedają krajowego operatora żeby mieć na socjal, a potem
chcą za nasze pieniądze powoływać nastepne państwowe molochy, żeby mieć do
czego dokładać. To państwo jest chore. Dopuki wszyscy którzy wychowywali sie
w PRLu nie wymrą, albo nie odejdą z życia publicznego to w polsce lepiej nie
bedzie. Już w Biblii jest przykład, żeby stworzyć nowe państwo izraelici
chodzili 40 lat po pustyni, żeby wymarło pokolenie które znało niewolę, a z
Egiptu do Izraela jest niewiele ponad 300km.

Lee