Re: ¦wiat³owody w Krakowie

Autor: Zbigniew Sikora <zs_at_hor.net.pl>
Data: Mon 18 Dec 2006 - 20:44:25 MET

kulek napisa³(a):

> np pewna kablówka niedaleko mnie ma l±cza z tepsy, dzier¿awi studzienki
> od tepsy, ale nie mo¿e sprzedawaæ l±cz innym operatorom i nie mo¿e
> wprowadziæ voip u siebie w sieci (takie klauzule ma umowa miedzy nimi)
> tak¿e z tym s³upem mo¿e byæ prawda

To siê z mety kwalifikuje do UOKiK. Dziwiê siê, ¿e kto¶ siê zgodzi³ na
takie zapisy.
Chocia¿ nie, nie dziwiê siê. Zaczyna siê od przyzwalania na takie
drobiazgi, a potem wszyscy s± zdumieni jak to jest, ¿e siedemna¶cie lat
po upadku komuny gliny dalej wywlekaj± niewinnych ludzi nad ranem z ich
domów.

--
z.